MOBIELE EVENTMARKETING

Vanaf de tweede helft van de jaren
70 tot het eind van de jaren 80 van
de vorige eeuw organi
seerde Wim van
de Waarsenburg voor de AVRO de
TOPPOP Discoshows, de TOPPOP
Discolympics en de TOPPOP Discovery
Shows. Ik was 
namens de AVRO 
projectleider van dat alles en werkte
dus al die jaren 
nauw met Wim samen.

Het resultaat was een vriendschap die in de jaren na 1990 wat verwaterde,
maar we hebben ‘m in 2014 hernieuwd. Ik wist dat Wim ‘iets deed met
podiumwagens en zo’, maar dat zijn bedrijf, dat sinds het jaar 2000 MOVICO
heet, is uitgegroeid tot zo’n gigantische onderneming, ontdekte ik toen pas.

MOVICO faciliteert tal van nationale en internationale bedrijven en organisaties
op de meest uiteenlopende, mobiele manieren: roadshows, showrooms,
studio’s, editing rooms, podia, , hospitality-, pers- en vergaderruimtes, start-
en finishdorpen, etc.

Ze ontwerpen het interieur en het exterieur, zorgen voor een efficiënte routing
en planning, het transport, de op- en afbouw, operators op locatie, project-
management tijdens het hele traject en natuurlijk voor de opslag. 
Niet alleen in ons land, maar ook in de rest van Europa en zelfs in Azië en Noord-
en Zuid-Amerika.

Een greep uit het klantenbestand:
Ecco Sports, Vodafone, de Floriade, BASF, de Tour de France, Rotterdam City
Racing, de Giro d’Italia, de FIFA Women’s World Cup, Flanders Classics, de FIS
World Cup Alpine Ski, de Dakkar Rally en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meer lees je op de website.
Hier vind je MOVICO’s bedrijfspresentatie en hier, hier, hier en hier een paar
filmpjes. Omroep Brabant heeft in 2010 een documentaire gemaakt over wat
MOVICO doet in de Tour de France. Die kun je hier zien: deel 1deel 2.

Ik heb aan Wims succes part noch deel gehad, maar ben wél hartstikke trots
op m’n ouwe makker!

Terug.

Realisatie: V-webdesign
Ontwerp: De Beer|Zwarts & Hans ScholteĀ© Website laten maken delen